wtorek, 4 czerwca 2013

Wygrana i tag Liebster award

Pochwalę wam się co udało mi się wygrać w rozdaniu u: http://konwaliabeauty.blogspot.com/





W skład nagrody wchodzi:
- lakier
- maseczka
- poczwórne cienie
- bransoletka
- kolczyki

Wszystko jest śliczne, dziękuję :)

Zostałam również nominowana 2 razy do tagu przez:
i

Za co wam serdecznie dziękuje :)



Pytania od http://usmiech-deszczu.blogspot.com/ i moje odpowiedzi:
1. Płyn czy mleczko do demakijażu?
mleczko
2. Kot czy pies?
kot
3. Czy wytrzymałabyś tydzień bez makijażu?
myślę, że tak
4. Jaką gwiazdę najbardziej podziwiasz i chciałbyś/aś spotkać?
nie mam takiej
5. Czy istnieje miasto Twoich marzeń w, którym chciałabyś już na stałe zamieszkać?
Jest mi dobrze tu gdzie mieszkam
6. Czekolada mleczna czy czekolada biała?
zdecydowanie biała
7.  Morze czy góry?
morze
8. Wieczór z książką lub z dobrym filmem czy impreza u przyjaciół?
z książką
9. Dlaczego blogujesz? Masz jakiś powód?
Bloguję bo lubię pisać i oglądać wasze blogi.
10. Czy gdyby ktoś bardzo chory prosiły Cię o pomoc bo sam nie może nic z tym zrobić to pomogłabyś/aś?
Oczywiście, że tak
11. Czy jesteś tolerancyjna/y ?
Tak

I pytania od: http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/ i odpowiedzi:
1. Najpiękniejsze miejsce w którym byłaś 
Morze bałtyckie
2. Ulubiony pisarz/ pisarka
nie mam ulubionego
3. Instrument na jakim grasz? Bądź chciałabyś grać
Chciałam by na gitarze
4. Ulubiony serial
Barwy szczęścia
5. Co kolekcjonowałaś w dzieciństwie?
kartki do segregatora
6. Sport w którym czuję się najlepiej to
kolarstwo
7. Czy masz rodzeństwo?
tak 
8. Wygrałaś coś kiedyś? Jeśli tak, to co?:)
O tak, dożo drobnych rzeczy
9. Czy masz zdjęcie z kimś sławnym bądź autograf?
nie mam
10. Ulubiona potrawa
bigos i gołąbki
11. Wymarzony zawód to
hmm, jeszcze nie wiem ;)

Moje pytania:
1. Kim chcesz być w przyszłości?
2. Ulubiony film?
3. Od kiedy blogujesz?
4. Lubisz pomagać innym?
5. Twoja pasja?
6. Trampki czy szpilki?
7. Jaki kosmetyk masz zawsze przy sobie?
8. Lubisz pomagać innym?
9. Najgorsza rzecz jaką jadłaś?
10. Lubisz słodycze?
11. Ulubiony aktor?

Do zabawy zapraszam:

51 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji i nagrody,
    zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje za nominacje i wygraną !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja wygrałam w tym rozdaniu i też przesyłka już u mnie jest :)
    i dziękuje kochana za odtagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje wygranej i dziekuje za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też w dzieciństwie kolekcjonowałam karteczki w segregatorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś otagowana u mnie :D http://szaro--kolorowa.blogspot.com/2013/06/stoje-przy-tablicy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wygranej i życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kartki do segregatora to chyba każda kolekcjonowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygranej gratuluję ! sama kiedyś odpowiadałam na ten TAG ale to było dawnoo temu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta bransoletka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. z lakieru powinnaś być bardzo zadowolona, ja go sobie baardzo chwalę :-) Bransoletka jest śliczna!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki za nominację i zaproszenie do zabawy. Odp. w nastepnym poście.
    ps. ja też zbierałam w dzieciństwie kartki do segregatora:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też wolę kocurki :)
    I gratuluję wygranej- kolor lakieru jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki za nominację i zaproszenie do zabawy. Odp. w nastepnym poście.
    ps. ja też zbierałam w dzieciństwie kartki do segregatora:)

    To pisałam ja, ale zapomniałam wylogować mojego męża..no cóż znów kompromintuje go na blogach kosmetycznych pisząc pod jego nickiem komentarze. hahaha usmiałam się:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana zapraszam na mojego nowego bloga :) http://mamalaurkitestuje.kajzarowie.net/
    i przepraszam, jeżeli komentarz został odebrany jako spam, chce wszystkich indywidualnie powiadomić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za udział w rozdaniu :)
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. GRATULUJĘ wygranej - bardzo ładne cienie do powiek dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej, cienie wyglądają fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej :) Podoba mi się kolorystyka tych cieni.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygranej :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranej :D A kartki z segregatora zbierałam i ja, był szał na nie! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana dziękuje baaardzo za nominacje:) Jednak miałam już 2 tagi na blogu więc chwilowo się wstrzymam z kolejnym :D ale postaram się o nim nie zapomnieć :*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  24. cienie są zdecydowanie w "moich" kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję za odwiedziny mojego nowego bloga:)
    dodaję Cię do odserwacji;)
    i równiez zapraszam

    aga

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczna nagroda ^^ Gratulacje;)) A na pytania odpowiem w najbliższym czasie;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.