niedziela, 2 czerwca 2013

Brzoskwiniowy balsam do dłoni

Hej :)
W tej notce opiszę balsam brzoskwiniowy do dłoni, który testuje w ramach współpracy z firmą BingoSpa.



Opakowanie: balsam zamknięty jest w plastikowym słoiczku z zakrętką. Na opakowaniu znajdziemy skład i opis balsamu. Bardzo proste i estetyczne.



Konsystencja: lekka, nie tłusta, puszysta. Dobrze się wchłania, nie pozostawia na rękach tłustego filmu.




Zapach: piękny, owocowy, brzoskwiniowy. Długo utrzymuje się na dłoniach.

Dostępność: sklep internetowy BingoSpa, sklepy internetowe, duże supermarkety

Cena: 10 zł za 100 gram


Skład: Aqua, Elaesis Guineensis, Petrolatum, Cetyl Alcohol, Propylene Glyscol, Paraffinum Liquidum, Glyceril Monostearate SE, Ceteareth - I8, Paraffinum, Cellulose Gum, Methyl Paraben, Ethyl Paraben, Propyl Paraben, DMDM-Hydantoin, BHT, Sodium Benzoate, Citric Acid, Parfum

Od producenta: Doskonały balsam BingoSpa o aksamitnej konsystencji do codziennej pielęgnacji dłoni i paznokci. Polecany dla każdego rodzaju skóry, a w szczególności szorstkiej, zniszczonej i spierzchniętej.

Balsam BingoSpa rozprowadza się równomiernie i szybko wchłania, delikatnie natłuszcza skórę nie pozostawiając nieprzyjemnego uczucia lepkości. Tworzy dyskretny film chroniący warstwę lipidową, dzięki czemu skóra dłoni staje się elastyczna, miła w dotyku i brzoskwinią kusząco pachnąca.

Moja opinia: Mam porównanie z balsamem palmowym, który testowałam w poprzedniej edycji. I moim zdaniem brzoskwiniowy jest dużo lepszy. Ma piękny zapach, mocno owocowy, a ja takie lubię. Jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość aby posmarować całe dłonie.
Dobrze nawilża na długi czas. Pozostawia na dłoniach ochronną warstwę. Po użyciu dłonie są miękkie w dotyku. Nie powoduje podrażnień ani nie wysusza.
Dłonie wyglądają zdrowo i zadbanie.




Polecam wam ten balsam jak i inne produkty tej Firmy.

53 komentarze:

  1. a jaka jest jego konsystencja?
    mojego taka jakby zważona, jak kaszka manna..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze, akurat jestem w poszukiwaniu dobrego kremu do rąk. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy kusicie tym Bingospa, muszę spróbować! :P

    +także dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny balsam i jak na produkt do rąk duża pojemność

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz kiedys czytalam o tym balsamie.
    Uwielbiam takie brzoskwiniowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, współpraca z taką cudowną firmą- zazdroszcze.
    Nigdy nie uzywałam tego masła, ale bardzo lubię maski do włosów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zazdroszczę współpracy z taką dobrą firma. Ma podobno bardzo, bardzo dobre kosmetyki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty tej firmy.. Ale tego jeszcze nie miałam. :D
    Nie kuś.;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwazam ze jego zapach nie jest naturalny ale generalnie produkt jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj chciałabym powącha, bardzo podoba mi się ta konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z Bingo Spa, a szkoda. Bo coraz więcej pozytywnych opinii czytam na temat ich kosmetyków.
    Czas się rozejrzeć i wypróbować na sobie, czy Bingo Spa faktycznie jest takim dobrym producentem :) Ale przy takich recenzjach inaczej być nie może :D
    Ten balsam z przyjemnością bym wypróbowała - pachnie na pewno obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam mocno owocowe zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Baardzo lubię kosmetyki bingo spa :))

    Buziaki
    XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny produkt :)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy jakoś nie miałam do czynienia z tą firmą;( a żałuje. Nie lubię zakupów przez internet;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Konsystencja wygląda na milutką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś go używałam i w sumie lubiłam, ale nie zużyłam do końca z tego co kojarzę, muszę go poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś okazję używać kosmetyków z BINGO SPA i nie należą one do moich ulubionych :-/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja miałam palmowy balsam z Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy produkt. Chętnie bym go powąchała ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O dziwo nie widze brzoskwinii w skladzie..:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Na żadnym brzoskwiniowym kosmetyku jeszcze się nie zawiodłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny, może warto będzie zakupić :) Zapraszam do siebie + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. chyba wstyd się przyznać, ale nie miałam jeszcze nic z bingo spa...

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna rzecz!
    obserwuję na blogovinie i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kuszący kosmetyk, zapach pewnie jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zastanawiam się, czy ten mocny aromat nie byłby dla mnie minusem. Musiałabym sprawdzić na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  28. miałam z tej firmy, ale kokosowy balsam do dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z Bingo Spa jeszcze niczego nie miałam. Brzoskwiniowe zapachy lubię, więc prawdopodobnie bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. sławny balsam - no nic, musze sprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię zapach brzoskwini w kosmetykach :) muszę wypróbować. Bardzo ciekawa recenzja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo lubie zapach brzoskwinek dlatego też bardzo mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Prezentuje się ciekawie :) zapach music być piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. zapach mnie ciekawi, aczkolwiek u mnie produkty do ciała z BingoSpa spisywały się niezbyt dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. At this moment I am going to do my breakfast, after having my breakfast coming over again to
    read additional news.

    Feel free to surf to my homepage ... http://livingwaychristianfriendshipgroup.com/members/carl5401/activity/427956

    OdpowiedzUsuń
  36. Brzmi ciekawie ;)
    I konsystencję też ma ciekawą ;)
    może się pokuszę ;)
    ostatnio coraz więcej o tej firmie słyszę ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.