środa, 26 czerwca 2013

Szampon Skrzyp Polny do włosów wypadających Barwa + wygrana

Już jakiś czas używam ten szampon i pora na jego recenzję. A mowa o 

Szampon Skrzyp Polny do włosów wypadających z firmy Barwa.




Dla mnie wielkim plusem jest to, że szampon ten nie zawiera silikonów.  Bardzo dobrze oczyszcza włosy, chociaż nie za dobrze się pieni. Łatwo zmywa nawet olej z włosów. 
Szampon jest do włosów wypadających. Mi włosy wypadają dlatego go wybrałam. Widzę zmniejszenie wypadania, choć nie wiem czy to po szamponie czy po pokrzywię, którą piję. 
Konsystencja tego szamponu jest bardo rzadka. Trochę wodnista. Zapach jest bardo przyjemny, delikatny, ziołowy. 
Nie wysusza włosów. 





Opakowanie to prosta, plastikowa butelka. Otwór w butelce jest trochę duży, więc czasami za dużo wyleję mi się z niego. Chociaż i tak jest wydajny. Ja mam dużą butelkę, która ma 480ml, a kosztuje około 6 złotych. 
Szampon ten jest ogólnie dostępny w drogeriach, marketach. 


Krystalicznie czysty szampon z naturalnym ekstraktem ze skrzypu polnego przeznaczony do pielęgnacji włosów osłabionych i wypadających. Siła odżywczych składników regeneruje zniszczone włosy, wzmacnia i zapobiega ich wypadaniu i osłabieniu. Regularne stosowanie poprawia kondycję włosów, wzmacnia je, nadaje im miękkość oraz ułatwia rozczesywanie. Sprawia, że włosy stają się mocne, zdrowe, miękkie i błyszczące.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Cocamide DEA, PEG-75 Lanolin, Sodium Chloride, Cocamidopropylamine Oxide, Hydrolyzed Keratin, Propylene Glycol, Equisetum Arvense Leaf Extract, Citric Acid, Parfum, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Benzyl Salicylate, CI 19140, CI 42080, CI 15985.

Szampon dostałam w ramach współpracy z firmą Barwa. 
Do wyboru mamy też inne warianty tych szamponów, więc na pewno wypróbuję jakiś inny.

Pochwale się też co ostatnio wygrałam w rozdaniu :
sól do kąpieli  Body&Earth
cień do powiek Maybelline 24hr Tattoo
dwustronna kredka do oczy
sztuczne rzęsy Top Choice
próbki: Avon, Garnier, Gerivital, Helan



70 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :) Szamponik fajny i u mnie by się na pewno sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam problem z wypadaniem włosów ale tego szamponu jeszcze nie miałam. Super wygrana :) Mam ten krem BB ale jeszcze nie zabrałam się za niego.

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie go wypróbuję,lubię ziołowe kosmetyki a za to że nie zawiera silikonów juz go uwielbiam!

    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wygranej, ja to szczescia nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  5. szampon ciekawy, moze wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajna wygrana :3, na szampon może się kiedyś skuszę ale narazie jest mi niepotrzebny ;)
    zapraszam na: diylikeit.blogspot.com, komentujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie jestem przekonana do tych ziołowych szamponów ;) BB Garniera chwali moja siostra (mi żaden odcień niestety nie pasuje), dlatego gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak kiedyś będę pisać recenzję to będę się wzorować na tobie :)
    Zapraszam do mnie : http://me-my-dreams-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam swój ulubiony szampon i nie zamienię go na żaden inny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mysle ze to bardzo fajny szamponik :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Firma Barwa jest super :) Ja również używam ich szamponów, głównie do oczyszczania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niejednokrotnie używałam szamponu z skrzypem, ale akurat z tej firmy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja muszę w jakiś dobry szampon zainwestować, bo własy mi strasznie wypadają:(

    OdpowiedzUsuń
  14. na szczęscie mi sie wypadają :) gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie lubię tych szamponów. wysuszają mi glowę;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Znając moje włosy po tym szamponie nie umiałabym ich ujarzmić. Wszyscy narzekają na SLSy, a u mnie cuda potrafią zdziałać :).

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio zastanawiałam się nad zakupem tego szamponu. Gratuluję Ci współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tym szamponie, a ze skrzypu robię wcierkę na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubię szamponów które się nie pienią, mam za długie włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o tym szamponie;p
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostrzę sobie zęby na Barwę, ale na razie muszę wykończyć zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam z tej serii piwny i dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie szampony, które są pozbawione chemii będą się słabo pienić podobnie jest z białym jeleniem.. ale jest to zbawienne dla alergików :))

    Pozdrawiam
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałamm, ja mam swój idealny szampon z Nivea i zostanę przy nim
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje wygranej ;)
    A ja przymierzam się do zakupu szamponu z czarnej rzepy ;)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Skrzyp polny jest to jeden z najlepszych podobno składników, na zdrowe włosy i paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. za tą cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szampon jest ciekawy zwłaszcza, że ja też stawiam na lekkie szampony :)
    Gratuluję wygranej, widzę tam super kolor cienia do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję wygranej ;) ja to szczęścia nie mam... pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Szamponu nie używałam, a wygrana fajna ;D
    Zapraszam na nowy post!
    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wygranej, zazdroszczę Ci tych kosmetyków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wygranej, a szamponu nie używałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie widziałam nigdzie takiego szamponu, ale chętnie wypróbuję do zmywania oleju jak tylko rzuci mi się gdzieś w oczy :)

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna wygrana, moje gratulacje :)
    Szamponu zupełnie nie znam, ale prezentuje się bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak czytam o tym szamponie i oglądam zdjęcia to aż czuję ten zapach, haha <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję wygranej! :)) Szamponu nie używałam :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  37. Niestety, szampony bez silikonów niesamowicie plączą mi włosy i zdecydowałam się nie wykluczać ich z pielęgnacji, więc ten szampon odpada w moim przypadku. Ale z pewnością może sprawdzić się u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wygranej :) MI na szczęście włosy nie wypadają, ale Twoja opinia była bardzo pomocna:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie używałam jeszcze tego szamponu.
    Gratujuję wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Zaciekawił mnie szampon ;) gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję :)
    Ja miałam ten szampon, lecz w wersji z drożdżami piwnymi ;) świetny, polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nigdy się z nim nie spotkałam, na półce mam jeszcze sporą kolejkę szamponów ale może w przyszłości się skuszę.
    PS. Piękna oprawa bloga!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawie wygląda, może wypróbuję :)
    również obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie miałam go... Duże prawdopodobieństwo, że picie pokrzywy zmniejszyło wypadanie, bo u mnie tak pokrzywa działała ;p

    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. też mam zamiar zacząć pic pokrzywę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. musze go koniecznie kupić:)






    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja póki co szukam czegoś łagodnego, ale może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Już wkrótce zostanie otwarty nowy sklep z kosmetykami naturalnymi i ekologicznymi. Z tej okazji przygotowujemy konkurs ze świetnymi nagrodami. Serdecznie zapraszamy do obserwowania naszego bloga oraz śledzenia strony na Facebooku! https://www.facebook.com/pages/Bioema/528574477180141

    OdpowiedzUsuń
  49. hmmm, ciekawe jakby ten szampon zadziałał na moje włosy :o
    Muszę chyba go kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.