niedziela, 30 czerwca 2013

Maska do włosów Pilomax

Hej :)
Na moim blogu coraz więcej wpisów o kosmetykach do włosów. Wynika to z tego, że coraz bardziej o nie dbam. Jedne produkty są lepsze a drugie gorsze.
Teraz kilka słów o :
Maska do włosów farbowanych na ciemne kolory - Krok 2



Maskę tą testuje ramach współpracy z firmą Pilomax. Maska ma tylko 70 ml. Wystarczyła mi na kilka użyć. Pierwszym razem trzymałam ją na włosach ok. 20 min pod turbanem. A później coraz więcej- do 40 min.
Maska ma gęstą, kremową konsystencje i brązowy kolor. Łatwo rozprowadzić ją na włosach. Maska ma obłędny zapach. Ja wyczuwam kawę, zioła.  Jednak nie utrzymuje się on na włosach po myciu. Opakowanie jest bardzo wygodne- tubka z zamknięciem.
Maska nie pląta włosów ani ich nie przetłuszcza. Po użyciu włosy są miękkie i błyszczące. Wydaje mi się, że włosy stały się bardziej mocniejsze i zdrowsze. Włosy są wygładzone, nie spuszone jak po niektórych maskach. 
Cena tej maski to 13 zł.
Maska jest do włosów farbowanych. U mnie sprawdza się świetnie choć włosów nie farbuje. 





Skład:
AQUA, CETEARYL ALCOHOL , BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, COFFEA ARABICA SEED EXTRACT PANTHENOL, PHENOXYETHANOL , DMDM HYDANTOIN , HYDROLYZED KERATIN , GLYCERIN, EQUISETUM ARVENSE LEAF EXTRACT LAWSONIA INERMIS EXTRACT , SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, BENZYL ALCOHOL , ETHYLXEHYLGLYCERIN .


Od producenta:
 MASKA do włosów  farbowanych krok 2. w Kuracji Regenerującej, przeznaczona do włosów zniszczonych – łamliwych, szorstkich i sztywnych. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. Zapobiega łamliwości i rozdwajaniu włosów. Wzmacnia blask koloru. EFEKT: odżywienie, wygładzenie, lśniący kolor. Maska do włosów farbowanych jasnych zawiera: keratynę, skrzyp polny, rumian rzymski, hennę. Maska do włosów farbowanych ciemnych zawiera: keratynę, kawę, skrzyp polny, hennę."

Polecam Wam tą maskę. Jest bardzo fajna. Plusem jest, że nie zawiera parabenów SLS ani SLES. Po jej użyciu moje włosy ładnie się pokręciły. Sami zobaczcie:


Zapraszam Was na stronę producenta: http://www.pilomax.pl/produkt/36/regeneracja_krok_2

83 komentarze:

  1. prze śliczne są Twoje włosy!
    odżywki nie znam ale wydaje się bardzo ciekawa pod względem składu chociażby,czy do włosów normalnych(nie farbowanych) też jest?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą maskę, jak narazie użyłam ją tylko raz ale jestem zadowolona z efektu jaki dała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz włoski a o tej masce pierwszy raz słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą maskę- śliczne masz włoski ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też robią się loczki po umyciu, ale nie znam dobrego sposobu, żeby je utrzymać w takim stanie cały dzień :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście ładnie się pokręciły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o myśle, że sprawdzi się na moich włoskach :) musze się nad nią zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pocieszyłaś mnie tym, że ta maska nie jest tylko do włosów farbowanych :) Chyba jej wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy wyglądają bardzo ładnie po użyciu tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna ta maska. Ale masz śliczne włosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama mam ciemne włosy więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się raczej maska nie przyda ;) nie mam farbowanych włosów ;), fajne masz te opinie na blogu (dobrze, że ktoś zajmuje się czymś takim ;))
    diylikeit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz piękne włosy :)

    mi co prawda ta maska potrzebna nie jest bo nie mam farbowanych włosów ale na pewno ją polece mojej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa ta maska - przydałaby mi się taka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz piękne włosy :) Ja swoich nie farbuję, więc to raczej nie jest produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sprawa, chyba wypróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainteresowała mnie ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę że użyję, patrząc na takie piękne włosy.
    Pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta recenzja może się komuś przydać.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety kosmetyk nie dla mnie, bo jestem blondynką - mam nadzieje, że jest wersja też dla rozjaśnianych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też ją miałam możliwość testowania :))

    Zapraszam do mnie na WAKACYJNE ROZDANIE :)
    www.aneczka84.blogspot.com - dział ROZDANIA

    OdpowiedzUsuń
  22. Woow a jak cudownie Twoje włosy się kręcą!!!

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  23. W sumie to by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne włosy. Ja raczej wybieram maski intensywnie nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę sobie zakupić, może na moich farbowanych włosach też się sprawdzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie znam tej maski:) ale bardzo mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa ta maska!
    Masz przesliczne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi, po pierwszym użyciu nie jest źle. :)
    Piękne włosy. Chciałabym mieć naturalnie kręcone :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ty bardziej o nie dbasz, a ja właśnie od jakiegoś czasu mam je zaniedbane :/

    P.S. Dziękuje za odwiedzinki u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. też recenzowałam ostatnio pilomax haha :)
    pięknie Ci je skręciło... zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale masz piękne włosy ! : ))
    chętnie wypróbuję tego cacka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam wersję blond i była fantastyczna, ekstra włosy są po niej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie używałam :P; ale fajna recenzja <3.

    OdpowiedzUsuń
  34. słyszałam o nich wiele, ale nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię maski Pilomax, ale tej jeszcze nie stosowałam :)
    Piękne loki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Również mam tę maskę i za jakiś czas mam zamiar ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też nie farbuję włosów :). Jak będę miała wolne fundusze sprawię sobie tą maskę :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Przyznam szczerze,że nie miałam jeszcze nic z Pilomax...

    Śliczne włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nominowałam Cię na moim blogu do zabawy :) http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/2013/07/pokaz-kotku-co-masz-w-srodku.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Byłaby idealna do moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jakie cudowne włosy <3 moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie włosy *.*
    Nie farbuję włosów i raczę nie używam do nich takich kosmetyków ;)
    Mimo, że Ty też nie :P
    Jednak mimo recenzji bym się nie pokusiła ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Od lat używam masek tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Boże jakie masz piękne włosy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawy produkt i taka niska cena! Ale ty masz świetne włosy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarzyk.
    Chyba się skuszę i kiedyś wypróbuje. Masz bardzo ładne włosy.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com
    Zapraszam ponownie do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Niestety nie dla mnie, bo jestem ruda :D
    Super włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Słyszałam o tej masce, ale na razie mam litrową mleczną, więc starczy mi na wieki. Pozdrawiam. :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Prawie wszystkie produkty tej firmy są bardzo dobre! :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, ale świetne efekty! :))

    OdpowiedzUsuń
  52. rzeczywiście, te loczki masz świetne! ;) gratuluje. ;) ja nie mam ani prostych, ani kręconych - tanie nijakie. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ooo musze sobie ją zakupic ;)
    Ps. Ja też obserwuje , i zapraszam do siebie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. zazdroszczę ci tych loków,moje włosy są proste jak drut,żeby je porządnie zakręcić trzeba dużo czasu :(

    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Amazing product! I love it:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  56. Ciekawa jestem czy przedłużałaby trwałośc koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  57. nigdy o tej firmie nie slyszałam, ale warto wyprobować nowe rzeczy ;)


    pozdrawiam
    FC;)

    OdpowiedzUsuń
  58. piękne masz włosy a maski postaram się psozukać:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo pomocny post! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.