poniedziałek, 24 czerwca 2013

Niszcz pryszcz czyli współpraca z Kosmetyki DLA

Ostatnio nawiązałam nową współpracę z firmą Kosmetyki DLA. Sama mogłam wybrać co chcę testować i mój wybór padł na: krem na noc Niszcz pryszcz. Mam cerę mieszaną, trądzikową i myślę, że krem będzie idealny dla mnie.



Co o firmę DLA mówi Pani Marta:
Ideą tworzonych przeze mnie kosmetyków jest przede wszystkim bazowanie na świeżych naparach z ziół. Musimy zdawać sobie sprawę, iż nawet 70% składu w produkcie kosmetycznym stanowi woda. Ja, chcąc ją wyeliminować wprowadzam zamiast niej, świeże napary ziołowe, przygotowywane tradycyjną, sprawdzoną metodą. Są one gwarancją wydobycia z ziół metodą nieinwazyjną (bez chemicznych wspomagaczy) najbardziej wartościowych składników. Dzięki zastosowaniu tej innowacyjnej technologii, Kosmetyki Dla posiadają charakterystyczny kolor, który nie jest efektem dodawania chemicznych barwników, ale naturalnym zabarwieniem pochodzącym od ziół. 



Receptura opracowana specjalnie dla osób z cerą tłustą, mieszaną i trądzikową.


Usuwa to co zbędne, a dostarcza tego co niezbędne  

a wszystko to dzięki temu, 
że zawiera synergiczne połączenie następujących składników:


Świeży odwar z wierzby – naturalne źródło salicylanów, które regulują proces złuszczania naskórka i ułatwiają dynamiczne wnikanie substancji aktywnych, odpowiedzialnych za utrzymanie odpowiedniego stopnia nawilżenia.
Świeży napar z krwawnika - naturalne źródło azulenu, choliny, soli mineralnych głównie cynku – ma działanie przeciwzapalne, gojące oraz wybielające.
AHA – reguluje proces keratynizacji, udrażnia ujścia mieszków włosowych, przez co w efekcie zmniejsza ryzyko powstawania zaskórników, wspomaga wybielanie śladów potrądzikowych
Olej jojoba - lekki, nie pozostawia tłustego filmu na skórze, nie zatyka porów. Wzmacnia struktury cementu międzykomórkowego, co w efekcie zapobiega wysuszaniu skóry
Olej z ogórecznika – naturalne źródło kwasu gamma-linolenowego, którego brak powoduje zaburzenie procesu rogowacenia naskórka. Nie zatyka porów.
D-pantenol, alantoina- zmniejszają stan zapalny, przyspieszają gojenie podrażnionych części skóry.


Dziękuje za przesłanie mi produktu do testów. Myślę, że pomoże mi on nadać moje cerze ładnego wyglądu. Od dziś biorę się za testy. 

A Wy miałyście coś z tej firmy? Jeśli nie zapraszam do zapoznania się z resztą produktów-->klik baner :)



62 komentarze:

  1. mam krem do rąk tej marki i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa tego kremu ;) czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam styczności z tą marka jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna marka, nie słyszałam o niej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam bo mam cerę bezproblemową ale czytałam dobre opinie o tym kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę doczekać się recenzji:) podoba mi się to co mowiła Pani Marta o tych kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy :) A Tobie życzę miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. oo jestem ciekawa jak sie spisze bo przydałby mi się taki produkt ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa efektów jaki daje.

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety jeszcze nic ich nie miałam ale czekam na recenzje bo i mnie te cholerstwa męczą :/

    OdpowiedzUsuń
  11. CIEKAWY PRODUKT :)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . DODAJEMY ? <3 BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo, w takim razie czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama nazwa już zachęca "Niszcz pryszcz" krótko i na temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą firmą.

    Jeśli będziesz miała czas i chęć pragnę Cię zaprosić na mojego bloga: http://oliwia-zofia.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda,że nie słyszałam o tej firmie wcześniej,gdy miałam problemy z cerą :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam krem regenerujący z tej firmy :) jest ok, tylko trochę za treściwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten krem - dobry był :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o tych kremach, ale ja wolę oddać moją skórę pod opiekę dermatologa ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie słyszałam o tej parce. Ciekawe jak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam, ale słyszałam o tym kosmetyku..
    Mi osobiście świetnie na cerę tłustą służy maśc z apteki z kwasem azelainowym i wszystkim z cerą mieszaną i tłustą ją polecam..

    Czekam na twoją opinię tego kosmetyku :))
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy ale bardzo kusi mnie ten krem na noc :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Może zrobisz u siebie ten TAG? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy kosmetyk :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Narazie tylko o nich czytałam,ale z przyjemnością zajrze na ich stronę
    Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej rozwala mnie nazwa tego kosmetyku, niszcz pryszcz,,, :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miłego testowania, składniki ma bardzo fajne, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawią mnie te kosmetyki, daj znać jak się u Ciebie spisały;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawa jestem tego kremu :) ciekawe czy się sprawdzi. z chęcią poczytam recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  29. To fajnie że nawiązałaś nową współprace ;)
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  30. Brzmi ciekawie :D
    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Hhaha jaka fajna nazwa :D. Nigdy nie używałam ani tego kremu, ani żadnego innego produktu tej firmy, dlatego jestem podwójnie ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi kremik :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie miałam nic z tej firmy, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie widziałam nigdzie produktów tej firmy, brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna nazwa heh :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale może nabędę ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Słyszałam kiedyś o tej firmie i właśnie chciałam czegoś poszukać na jej temat i znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Ciekawe czy ma produkty przeciw zaczerwienieniom

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiedziałam, że taka firma istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję współpracy :) w takim razie będę czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. słyszałm już o tym kremie, jednak nie dla mojej cery ;(

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znałam tej firmy, ale nazwa chwytliwa nie powiem:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Super blog, zapraszam do mnie! :)
    wikson-wikson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.