niedziela, 16 czerwca 2013

Kremowy peeling do stóp i nie tylko

Kolejna rzecz jaką Wam przedstawię z kosmetyków, które dostałam od firmy Barwa to kremowy peeling do stóp.



Kremowy peeling do stóp dokładnie ściera zrogowaciały naskórek polecany także do dłoni, łokci i kolan.
Kremowy peeling przeznaczony do pielęgnacji stóp, dłoni, łokci, kolan. Drobinki pumeksu skutecznie usuwają zrogowaciałą warstwę naskórka. Witamina F zapobiega wysuszaniu i pękaniu skóry, alantoina łagodzi i koi podrażnienia. Regularne stosowanie zapobiega rogowaceniu skóry i utrzymuje ją w dobrej kondycji.
Szczególnie polecany do stóp ze skłonnością do nadmiernego rogowacenia i twardnienia naskórka.


Jest do dość dobry peeling. Ja używam go przede wszystkim do stóp, czasami też do dłoni. Peeling ten dobrze radzi sobie z moimi stopami, ściera zrogowaciały naskórek. Tarcie nie jest zbyt mocne więc pewnie z większymi zrogowaceniami nie poradziłby sobie. Ja nakładam go na stopy, a potem używam pumeksu. Duet ten jest idealny. Po użyciu stopy są wygładzone, miękkie w dotyku, skóra staje się delikatna.
Po użyciu na dłonie są one miękkie. Tutaj bardziej czuć moc peelingu.

Peeling jest kremowy, zawiera drobinki pumeksu. Konsystencja jest dość rzadka, czasami spływa z rąk. Zapach jest bardzo delikatny.



Peeling ma bardzo wygodne opakowanie z klapką. Ma 75 ml. Z wydajnością nie jest najlepiej, peeling szybko się zużywa. Peeling ten kosztuje ok. 6 zł.

Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Polyurethane, Cetearyl Alcohol, C12-15 Alkyl Benzoate, Ceteareth 20, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol, Urea, PEG-1 Stearate, Lanolin, Dimethicone, Allantoin, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Linolenate, Lactic Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool.






A wy macie swoje ulubione peelingi?

65 komentarzy:

  1. Niestety jesli chodzi o stopy to jestem trochę ignorantką, bo ograniczam się do pumeksu :D, jednak cena tego peelingu nie jest duża, więc fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc to nie znam tej firmy, ale na pewno przyjrzę jej się bliżej...może nawet sięgnę po ten produkt, bo moje stopy wołają o pomstę do nieba;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w domu nie mam żadnego kremu do peelingu, ale możliwe że kiedyś skorzystam z tego ! :)
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś wolę tradycyjny pumeks ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś peeling do stóp z biedronki :-) ale pumeks daje u mnie lepsze rezultaty

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio używam Farmony i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba warto się nim zainteresowac ;) ciekawe, że na dłoniach lepiej dziala niż na stopach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja poki co jestem fanka peelingu do stóp scholla:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ogólnie peelingi się szybko zużywają z tego co zauważyłam, ale na dłonie nie próbowałam jeszcze:) Cena dosyć atrakcyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naoszę się z zamiarem zakupu jakiegoś przyzwoitego peelingu do stóp, ale za każdym razem gdy jestem w drogerii wyparowuje mi to z głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie miałam peelingu do stóp, w to miejsce używam pumeksu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio coraz bardziej z uprzedzeniem podchodzę do ich kosmetyków.. kilka testowałam i jakoś mnie nie zachęciły.. ale ten wygląda dość fajnie!:)

    New Post

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubiony to z Marizy brzoskwiniowy do ciała, do rąk ani do stóp ulubionego nie mam :p Ale ten wydaje się całkiem fajny :) i w sumie nie drogi, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiesz gdzie można dostać te peelingi barwy? Bo ja nigdzie ich nie widziałam. W tej chwili peelinguje stopy zwykłym peelingiem do ciała. Przydało by się w coś zainwestować:)
    Oczywiście obserwuje i zapraszam Cie również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach też ich nie widziałam. Może w necie albo w jakiś sieciówkach? :)

      Usuń
  15. Nie używam peelingów akurat. Nogi smaruje kremem i to wszystko. Sama się dziwie, że nie muszę robić nic więcej :D
    Fajny blog i recenzja :)
    Obserwuję przez Bloglovin i obserwatorów. Liczę na rewanż oraz, że wrócisz do mnie na kolejną notkę :)
    Zapraszam : http://me-my-dreams-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio szukałam właśnie dobrego peelingu do stóp

    P.S. Przepraszam, że ostatnio u Ciebie nie bywałam, ale dzisiaj to nadrabiam ;)
    Zapraszam również do mnie na nowy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. raczej domowe peelingi na stopy używam ( oliwka + cukier lub zmiażdżona sól do kąpieli)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulubionego nie mam. Chyba będę musiała zrobić jakiś sama, bo właśnie jeden mi się skończył ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kupiłam sobie ostatnio pierwszy peeling, czeka na swoją premierę ;) tego nigdy wcześniej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałabym okazje go przetestować, ale wybralam co innego :)
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ja tych rzeczy nie kupiłam tylko je sprzedaję ;)
    Zapraszam na aukcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam taki jeden peeling do stóp i hmm w sumie jest fajny l;"DF

    OdpowiedzUsuń
  23. DO PEELINGU STÓP NAJLEPIEJ LUBIĘ SZORSTKIE RĘKAWICE :)))

    POZDRAWIAMY

    XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam ulubionego peelingu do stóp, wszystkie są raczej słabe..

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem w trakcie poszukiwań, jeszcze żaden nie powalił mnie na cyce

    OdpowiedzUsuń
  26. zapamiętam markę
    tymczasem zapraszam do mnie na wywiad z Krzysztofem Bodzoniem- autorem Pionowych form wyciszenia"
    http://mieedzykartkami.blogspot.com/2013/06/jakis-czas-temu-zapowiedziaam-wywiad-z.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam aktualnie peeling z scholl jeśli chodzi o stopy i jest super, a do ciała to tylko joanna o zapachu maliny <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Aktualnie używam peelingu solnego z GoCranberry i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę że firma Barwa się rozwija,wprowadzając nowe, ciekawe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi własnie by sie jakis przydał bo mecze sie tylko kremami i maskami :(

    OdpowiedzUsuń
  31. zostałaś oTagowana :)
    po więcej szczegółów zapraszam na; http://www.woman-world.pl/2013/06/tag-kolory-teczy-i-may-haul-zakupowy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. o kurcze, bardzo zachciało mi się tego, kupiłabym,ale nie widziałam go nigdzie

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy go nie miałam, na razie używam Neutrogeny peeling bo dostałam kilka sztuk.

    OdpowiedzUsuń
  34. super, gratuluję :)
    a Ty z czego pisałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nigdy nie widziałam peelingu z tej firmy - muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja używam truskawki, ale teraz znalazłam jagodę, tak cudownie pachnie :>


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  37. Obawiam się, że byłby dla mnie zbyt delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię peelingi, szczególnie do stóp ale tego nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie próbowałam jeszcze ;) Będę musiała koniecznie wypróbować po tak zachęcającej recenzji :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam go kiedyś, fajny był ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam dwa ulubione peelingi :) Paloma i Flos lek (enzymatyczny peeling) :) U mnie sprawdzają się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny ten peeling, ale ja obecnie używam z firmy Scholl i jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam wszelkie peelingi. Uważam,że są one podstawą w domowym spa:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Precioso sitio, llego hasta tu blog por intermedio de un comentario tuyo en el sitio de GABUSIEK, con tu permiso me quedo para seguirte.
    Abrazos desde Uruguay!
    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawie się prezentuje, ja w chwili obecnej do stóp używam tego peelingu co do ciała ;-) czyli starej mydlarni

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię peelingi, chociaż ulubionego w sumie to nie mam. Raczej testuje różne.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja właśnie zamówiłam sobie jeden peeling do stóp, ale z Avon, mam nadzieję, że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.