czwartek, 6 czerwca 2013

Olej kokosowy na włosy

Olej kokosowy kupiłam jakiś czas temu w sklepie internetowym. Jest to mój 2 olej do włosów. Pierwszy jaki używałam to olej z pestek winogron. 
Jak wiecie dbam o swoje loczki, swoją przygodę z olejowaniem rozpoczęłam jakieś 9 miesięcy temu. Ten olej wybrałam, bo czytałam o nim bardzo dużo dobrych opinii.
U niektórych olej ten może puszyć włosy ale ja na moich włosach tego nie zauważyłam.



Olej kupiłam z firmy KTC. Jest on zamknięty w plastikowy słoiczek z zakrętką który zawiera aż 500ml. Konsystencja oleju jest zbita, twarda. Aby nałożyć go na włosy trzeba go rozpuścić w kąpieli wodnej. Wtedy zaczyna się topić. Jest bardzo wydajny, wystarczy 2 łyżki stołowe aby nałożyć na całe włosy. Nie jest też drogi, ja zapłaciłam za niego 20 zł. Jest to kosmetyk rafinowany.



Ja stosuje go raz w tygodniu- w sobotę. Nakładam go ok. na 5 godzin. Olej dobrze się wchłania. Nie kapie z włosów ani ich nie obciąża. 
Efekty są świetne. Włosy po umyciu są miękkie, nawilżone. Włosy są błyszczące i miękkie w dotyku. W moim przypadku lepiej się kręcą. Nie ma dużo puchu, co u mnie często się pojawia. Olej bardzo dobrze się zmywa, ja używam do tego szamponu z Barwy. Zapach jest neutralny, nie czuć kokosa jak nazwa wskazuje. 




Skład oleju kokosowego:

zawiera nasycone kwasy tłuszczowe (ok. 90%), ok. 44% kwasu laurynowego, ok. 18%kwasu mirystynowego, ok. 11% kwasu palmitynowego, 5-11% kwasu kaprylowego, 4-9% kwasu kaprynowego, 6% kwasu stearynowego, ok. 7% kwasu oleinowego, ok. 2%kwasu linolowego i 0,5-1,5% kwasu kapronowego.
Opis producenta 
Olej kokosowy - król wśród olejów!
Posiada szeroki wachlarz zastosowania.
Olej kokosowy jest opisywany jako "najzdrowszy olej na ziemi".
Oprócz kulinarnego zastosowania przynosi wszechstronne korzyści pielęgnacyjne.
Olej kokosowy znalazł również zastosowanie jako środek pielęgnacyjny i kosmetyczny oraz do masaży.
Można stosować jako balsam do ciała. Jest idealny do cery suchej i łuszczącej się, swędzącej. Najlepsze rezultaty można uzyskać wcierając olej w jeszcze wilgotna skórę,tuż po kąpieli. 

Łagodzi objawy związane z łuszczycą, zapaleniem skóry i egzemą. Używany do masażu wspomaga naturalną, równowagę skóry. Zmiękcza skórę zapobiegając jej przesuszeniu oraz łuszczeniu się. Zapobiega zmarszczkom, obwisłej skórze oraz plamkom na ciele. Sprzyja zdrowemu i promiennemu wyglądowi skóry.
Nakładany na włosy doskonale je pielęgnuje, zapewnia ich odbudowę i ochronę oraz usuwa łupież. Zapobiega przedwczesnemu siwieniu.
Jest idealny dla osób, które mają suche, zniszczone włosy, ze skłonnością do rozdwojonych końcówek.
Aby odżywić włosy olejem należy go wmasować na mokre włosy, nałożyć na nie foliowy czepek i owinąć głowę ręcznikiem.
W zależności od zapotrzebowań pozostawić olej na włosach na godzinę lub całą noc, a następnie dokładnie umyć włosy.

Należy jednak uważać z dozowaną ilością, aby nie obciążyć i nie przetłuścić włosów. 
Odrobina oleju, roztartego palcami i nałożonego na końcówki włosów jest doskonałą pielęgnacją ich końcówek.


Nie stosuje go inaczej, tylko na włosy. Ale czytałam, że ma też inne zastosowania. Muszę spróbować zabezpieczyć nim końcówki i nałożyć na twarz. Zobaczymy czy też się dobrze spisze :)



Teraz już mi się kończy i muszę rozglądnąć się za jakimś innym. Może mi coś polecicie?

A wy nakładacie olej na włosy?

56 komentarzy:

  1. Ja na oleju kokosowym smażę kawałki kurczaka panierowane w płatkach kokosowych - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli mowa o kokosie to używam go w olejku Vatika, a maskę uwielbiam mleczną :) tą już wiele razy gdzies widziałam, ale póki co mam jeszcze zapas

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten olej kokosowy ale stosuję go jedynie do nawilżania ciała ponieważ mam włosy wysokoporowate, do których nie jest zalecany

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam kosmetycznie jedynie do użytku kuchennego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie ja nigdy nie nakładałam czegoś takiego na włosy, ale chyba musze zacząc bo mam suche :) i mam pytanie jak to wygląda: moje włosy nadają sie do umycia więc nakładam na nie olej kokosowy, trzymama je np: kilka godzin i potem myje normalnie włosy, dobrze rozumiem?? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż na 5h się to nakłada o.O
    Ja nie olejuje włosów ale może się kiedyś pokuszę ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja takiego oleju używałam do domowych kul musujących do kąpieli i mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi się taki olej by zregenerować moje okropne włosy po zimie :-( Kiedy nakładasz go na noc to zawijasz w jakąś folię?

    OdpowiedzUsuń
  9. o nie ..szkoda że nie pachnie kokosem :( , bo ten zapach uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglada jak pyszny jogurt do picia, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam olejów do włosów. Chyba by mnie skręciło, gdybym miała chodzić z czymkolwiek 5 godzin na włosach. Nie mam do tego cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  12. W moim przypadku olej kokosowy na włosach absolutnie się nie sprawdza. Czuprynę mam po nim tragiczną :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam dużo dobrego na temat oleju kokosowego, ale sama nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam aktualnie czysty olej z e-naturalne i stosuję go w kuchni i jako nawilżacz na noc, a na włosy jest za ciężki ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog zapraszam również do mnie :) http://rolbiecka-dominika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. sama muszę zacząć olejować włosy, może skuszę się na ten olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy kosmetyk :)

    Dziękujemy za nominację :))

    Dziękujemy za odwiedziny

    Pozdrawiamy z Barcelony buziaki

    XO XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie wiem za bardzo o co chodzi z olejowaniem :D czasami olejek z rosmanna nakładam na końce na noc :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosowalam go ale u mnie sie nie sprawdzil,testuje teraz inny olejek

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo słyszałam dobrego o kokosowych ale tego nie używałam. Polecam Vatikę, Sesę, Olej rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś nakładałam olej na włosy, teraz już nie...

    Ja miałam kokosowy Efavit: http://wizazmojapasja.blogspot.com/search/label/EFAVIT

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy go nie miałam, ale bardzo mnie zaciekawiłaś i postaram się na niego skusić :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja go nie miałam ale zastanawiałąm sie nad kupnem jakiegos oleju kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na włosy stosuję olej rycynowy :)
    strasznie nie lubię zapachu kokosu :/

    OdpowiedzUsuń
  25. moja skóra głowy nie bardzo toleruje olej kokosowy

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy, ale niestety nie dla mnie. Mam cienkie wlosy, z tendencja do przetluszczania... :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie używałam takiego kosmetyku. Brzmi całkiem ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze, olej jest świetny jeszcze tego nie próowałam, a też mam loczk (i to całkiem spore, możesz zobaczyć u mnie na blogu!:P) Ja z kolei stosuję serum definiujące loki firmy Marc Anthony :) Mi pomaga i włosy są po tym ładniejsze:) Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Używam go od czasu do czasu i naprawdę sprawdza się;)

    OdpowiedzUsuń
  30. cały czas mnie ten olej kusi, jednak najpierw muszę wykorzystać te co am bo zawalę się totalnie tymi mazidłami do włosów:)
    kochana...masz literówkę w tytule posta:)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie stosowałam jeszcze olejku kokosowego na włosy ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. a na moje włosy olejek kokosowy nie działa w ogóle niestety...

    OdpowiedzUsuń
  33. nie probowalam, ale chetnie bym sprawdzila :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. ja właśnie kupiłam rycynowy i zobaczymy jak sie spisze;)
    zapraszam na konkurs z Merg!
    http://roxannefashionandbeautyblog.blogspot.com/2013/06/wygraj-bon-na-zakupy-do-sklepu-merg.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolejna dobra opinia o tym oleju! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Och mam podobny produkt i uwielbiam jego działanie :)
    Z tego co widzę ten jest podobny :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Wypróbowałabym, słyszałam same pozytywne opinie. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jeszcze nie używałam żadnego oleju do włosów ;) ten musi bajecznie pachnieć ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie miałam oleju do włosów. Jak na razie kupiłam maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam jeszcze oleju kokosowego;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Kokosek nie sprawdza się na moich wysokoporowatych włosach :<. Pozdrawiam!:)

    http://kosmetycznastudnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. fajny blog :)

    Jeśli masz ochotę u mnie konkurs zapraszam
    http://zieluka.blogspot.com/2013/06/konkurs-persunmall-international.html

    OdpowiedzUsuń
  43. bałabym się nałożyć go na twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam zapach kokosa we wszelkich możliwych kombinacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chcę gooooo!! ja tak kocham kokosy <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  46. musze w koncu wyprobowac jakis olej ;))

    OdpowiedzUsuń
  47. musze jakiś kupić , bo olej z pestek winogron się u mnie do olejowania nie sprawdził , ale zużyłam go w kuchni ;)

    Serdecznie zapraszam na rozdanie kosmetyków na moim blogu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. kokosowy u mnie średnio się sprawdza, za to bardzo lubię arganowy i z pestek winogron :)

    OdpowiedzUsuń
  49. kokosowego jeszcze nie miałam, ale lubię arganowy.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.