niedziela, 28 kwietnia 2013

Ulubiona maska do włosów czyli Gloria

Hej :)
Przychodzę do was z recenzję maski do włosów Gloria do włosów suchych, zniszczonych i farbowanych.
Maska ta już jakiś czas leżała na półce i czekała na swoją kolej. Używam jej już około miesiąca więc mogę już coś o niej powiedzieć. Dużo również o niej czytałam,bo jest chwalona przez inne dziewczyny.


Maska ta ma pojemność 240 ml, mieści się w pojemniczku z zakrętką. Opakowanie to jest bardzo wygodne.
Konsystencja maski jest lekka, bardzo płynna. Dzięki temu łatwo rozprowadza się ją na włosach. Wystarczy odrobina na całe włosy. Maska jest bardzo wydajna.
Zapach ma bardzo dziwny, trudny do określenia ale przyjemny. Może nawet trochę babciny, ale za to włosy ładnie pachną.
Przejdźmy do działania. Ja nakładam ja na ok. 10 minut. Maska ta bardzo przyjemnie nawilża i wygładza włosy. Po użyciu dobrze się rozczesują i są miękkie w dotyku. Nie obciąża włosów, ani ich nie przetłuszcza. Nie puszą się tak bardzo. Po jej użyciu mam lepszy skręt loków. Skład też ma bardzo przyjemny. Wzmacnia i odżywia włosy. Więc wszystko na plus.



 Skład: Aqua, Cetrimonium Chloride, Cethyl Alcohol, Humulus Lupulus Extract, Parfum, Panthenol, Glyceryl Stearate, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Bromonitropropandiol, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Benzyl Salicylate, Citral.


Kosztuje tylko 6 zł. Jest świetna więc polecam ją wypróbować. Niestety bardzo trudno ją dostać. Ja nie widziałam jej w żadnych większych drogeriach, jedynie w jakiś supermarketach lub przez internet.

Miałyście okazję ją przetestować?

40 komentarzy:

  1. Dużo dobrego o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja pierwszy raz sie u Ciebie z nia spotkalam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero pierwszy raz o niej słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam jej osobiscie, ale kolezanka uzywala i chwaliła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy o niej nie słyszałam.. ale jak ją spotkam na półce w sklepie to na pewno skuszę się na nią! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się jest świetna. Trudno dostępna , mało znana ale cudo. Kończę ją właśnie i na pewno kupię jeszcze jedną:)

    OdpowiedzUsuń
  7. spotkałam się z nia, ale własnie tylko tutaj. Z tego co widzę jest wiele dobrych i tanich kosmetyków, ale mało dostępnych w drogeriach.
    Fajnie, że spisała się i ta :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest duży wybór kosmetyków tylko trzeba wiedzieć co nasze włosy lubią :P

      Usuń
  8. Słyszę o niej od lat i gdyby nie komentarze powyżej, myślałabym, że jeszcze tylko ja jej nie miałam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko ją dostać i dlatego pewnie o niej nie słyszałaś :)

      Usuń
  9. nigdy nie uzywalam zadnych masek do wlosow

    OdpowiedzUsuń
  10. Maska zapowiada sie bardzo przyjemnie :) szkoda, ze ciezko ja dostac. Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz ją widzę, ale jak spotkam to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz ją widzę!

    Zapraszam do mnie na poszukiwania testerki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się spodobała :) chętnie bym ją kupiła szkoda, że jest tak trudno dostępna...

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ją, ale u mnie bez szału

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz ją widzę!
    kuszcząca, lubię produkty podkreślające skręt loków, bo mi się włosy na końcach wywijają i potrzeba mi właśnie czegoś co je ładnie skręci ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle masek do włosów widziałam, a tej nie znam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie iaąłm okazji jej używać, tak sobie myślę, ze chyba raz w zyciu tylko robiłam maske na wlosach...juz wiem dlaczego sa takie zniszczone :D musze zaczac uzywac ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze jej nie miałam, ale pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałam jej nigdzie jeszcze, ale jak tylko ją spotkam to na pewno wypróbuje :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam ani maski, ani firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też nie znam ;p
    pierwszy raz ją zobaczyłam u Cb ;) ale jeśli mówisz że jest ok to trzeba wypróbowac :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie bym ją przetestowała, tylko nie mogę nigdzie jej znaleźć ;<

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwszy raz ją widzę... Pewnie dlatego jak napisałaś, że trudno ją dostać i nie wszędzie jest. Ale z chęcią bym wypróbowała 6 zł to nie majątek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam wcześniej o tej masce ;) Szkoda ,że tak trudno ją dostać :(


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy o niej nie słyszałam, ale to może dlatego, że nigdy nie szukałam i nie kupiłam maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam jej nigdy, ale dostać ją można u mnie w każdym prawie kiosku ;) Wydaje mi się, że widziałam ją też w netto

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie to zupelna nowosc ale wyglada zachecajaco;)

    OdpowiedzUsuń
  28. hmmm... nie znam, ale cena jak najbardziej przystępna i pozwalająca nawet w kosz ją wysłać gdyby się nie sprawdziła ;) a z tego co piszesz, raczej to nie nastąpi :)

    pozdrawiam :) Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ja obecnie uzywam maski z kallosa i jestem bardzo zadowolona, wlosy sa takie mieciutkie ;) a tego produktu nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
  30. Do dnia dzisiejszego nie słyszałam o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wiele dobrego już o niej słyszałam jednak niestety ciężko ją znaleźć w sklepach stacjonarnych

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaciekawiłaś mnie :). Szkoda tylko, że nigdzie jj nei widziałam..

    OdpowiedzUsuń
  33. hmmm chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.