poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Róż do policzków

Bardzo lubię używać róże do policzków. W mojej kosmetyczce mam ich 3 . Ale teraz opiszę róż z Avon.



Do wyboru mamy 2 odcienie, ja wybrałam classic aura. 
Róż ma bardzo eleganckie, zamykane opakowanie z lusterkiem i pędzelkiem. Pędzelek nie jest zbyt fajny, jest zbyt wąski i nie nadaje się do nakładania.
Odcień jest bardzo fajny, różowy. Bardzo dobrze się go nakłada. Po nałożeniu makijaż wygląda super, nadaje twarzy ładnego koloru. Ma gładką, kremową konsystencję, nie obsypuje się. W kosmetyku nie ma żadnych drobinek, jest matowy. Jest bardzo wydajny. Trzeba uważać przy nakładaniu i dobrze rozetrzeć aby nie zostały nieestetyczne plamy. Na twarzy utrzymuje się ok. 5 godzin.
Cena jest dość wysoka, ok 20 zł ale za tak dobry róż myślę, że warto.



Róż to idealny sposób na piękny makijaż. Już jedno muśnięcie tym wyjątkowo kobiecym kosmetykiem sprawia, że skóra nabiera zdrowego wyglądu i urzeka naturalnym blaskiem. Róż, dzięki jedwabiście gładkiej formule, harmonijnie stapia się ze skórą, co zapewnia makijażowi wyjątkową lekkość. Żywy kolor kosmetyku sprawia, że nasza cera będzie pełna świeżości i dziewczęcego wdzięku. Zaletą różu jest również jego trwałość.
Kosmetyk opakowano w eleganckie czarne pudełeczko z lusterkiem. W opakowaniu znajdziesz wygodny aplikator, dzięki któremu perfekcyjnie nałożysz róż. 




Ja polecam ten róż, na prawdę jest warty uwagi.
O innych różach napiszę w innych notkach.

48 komentarzy:

  1. Ja nie używam ; )


    http://fuckingeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie: Czy żeby użyć różu, to trzeba mieć na twarzy podkład? czy można na goła skórę to położyć?
    Odpowiesz u mnie na blogu? Będę miał bliżej do odpowiedzi. dzięki^^
    Pozdrawiam serdecznie^^


    Miska
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham ten z wibo mam ten sam odcień chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda, właśnie muszę kupić róż bo mój obecny się kończy może skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się zapowiada, ale ostatnio się przerzuciłam na mineralny z Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten róż Avon - peach :) WYMIATA !! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę kupić ten drugi odcień, może też będzie fajny :D

      Usuń
  7. Tego jeszcze nie próbowałam, może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z avonu nie lubię rózy niestety :( wolę te z MACa

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy ma kolor ;D Fajnie moze sie wtapiac w makijaz ;) Fajnie, fajnie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego kosmetyku. Chwilowo mam tylko 2 róże - jeden z Wibo, a drugi z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś przeze mnie otagowana.
    Zapraszam: http://dagi-dasia.blogspot.com/2013/04/top-5-nowosc-na-blogu.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na razie tego nie używam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie używam ale u kogoś ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie wiem jak idealnie dobrac roz na policzki, musze sie wglebic w twojego posta ;)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, bardzo dziękuję za odwiedziny ;)

    Zapraszam na nowy post!


    buziaki

    POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam różu, po prostu chyba nie potrafię. Ten ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny ten róż, nie jest krzykliwy.
    Jednak ja nie używam.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam jakiś róż ale chyba nie do końca umiem go nakładać :P

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie to najwazniejszy jest bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze dobrany róż i bronzer to podstawa makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również uwielbiam róże. Subtelnie i łagodnie podkreślają policzki i kształt twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię róż, stosuję go na dzień :) i też mam z Avonu ale jakiś baaardzo stary ;D bo już go chyba nie ma:p

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem wierną fanką różu z Bell i nie zamienię go na żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się strasznie takie coś podoba.; )
    Ale się jeszcze nie maluję.; D
    Tylko czasami Tusz, Puder i Błyszczyk.; )
    Obserwujemy ?? Czekam na odpiwiedź.: )
    Pozdrawiam ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają super, i piękny odcień mają :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już obserwuję ! : ) Pozdrawiam !! ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie ładna kolekcja różów. Ja jednak stawiam na bronzerki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za komentarz, a dzisiaj zapraszam na nowy wpis

    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ha, wiemy, co dobre. :D Też mam trzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja różu nie uzywam :D sporadycznie podkład. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam róże do policzków i mam ich aż 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie używałam ich,mi najbardziej pasuje póki co sexi flexi manhattan,jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  33. dzis zamowilam classic aura :D obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.