poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Peeling Joanna i podaj dalej

Mój ulubiony peeling do peeling wygładzający firmy Joanna z Apteczki Babuni z proteinami mlecznymi i ekstraktem z miodu. I go właśnie opiszę.


Po pierwsze urzekł mnie w nim zapach, jest piękny: miód i mleko, kojarzy mi się z dzieciństwem.Jest to bardzo dobry, gruboziarnisty peeling. Po odkręceniu opakowania myślałam, że będzie delikatny, jednak się myliłam. Dobrze wygładza i napina skórę oraz oczyszcza. Skóra jest nawilżona , przyjemna w dotyku. Ma lejącą, rzadką konsystencję. Ma dużo drobinek, dzięki czemu dobrze ściera martwy naskórek. Produkt w trakcie używania wytwarza białą kremową piankę myjącą w kontakcie z wodą. 
Jest bardzo wydajny, niewielka ilość wystarczy na długo.
Dobrze się pieni, nie pozostawia filmu na skórze. U mnie nie powoduje podrażnień. 
Ma bardzo praktyczne przeźroczyste opakowanie, zakręcane. 
Kosztuje ok 14 złotych.
Na pewno kiedyś wypróbuje inne zapachy, bo ten bardzo mi się spodobał.



Skutecznie oczyszczający i wygładzający peeling z proteinami mlecznymi i ekstraktem z miodu zawiera gruboziarniste drobinki zapewniające efektywne złuszczanie zrogowaciałego naskórka, pobudzające mikrokrążenie i odnowę wierzchniej warstwy skóry.
Zawarte w peelingu proteiny mleczne i ekstrakt z miodu odżywiają i nawilżają skórę, wpływają na poprawę elastyczności i napięcia.
Peeling przeznaczony jest do częstego stosowania. Dzięki dopracowanej recepturze opartej na naturalnych składnikach roślinnych doskonale myje, wygładza i odświeża ciało. Starannie dobrana kompozycja zapachowa długotrwale otula ciało przyjemnym i delikatnym zapachem.
Zastosowanie peelingu, przygotowuje skórę do efektywnego wchłaniania kosmetyków pielęgnujących takich jak balsamy i masła do ciała. 

Skład dla zainteresowanych:

Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Polyethylene, Glycerin, Sodium Laureth Sulfate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Hydrolyzed Milk Protein, Mel Extract, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Sodium Chloride, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, CI: 16255, CI: 19140. (24.08.2012)



Jakiś czas temu zgłosiłam sie do zabawy Podaj Dalej na blogu u Ani. Paczcie co dostałam:






Wszystko mi się podoba dziękuje.

Teraz zapraszam Was do zabawy.
Pierwsze osoby, które się do mnie zostaną przeze mnie obdarowane małymi prezentami i następnie one powinny po otrzymaniu prezentu ogłosić zabawę u siebie.
Proszę zatem o zgłoszenie chęci udziału w zabawie w komentarzu i podanie swojego adresu na mojego maila mojczyk@wp.pl.

Kto pierwszy ten lepszy.
Pozdrawiam:)

47 komentarzy:

  1. gratuluje
    fajne prezenciki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem nigdzie tego pilingu znalezc a juz tez chcialam go wyprobowac:(

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te prezenty!:) a peeling ma moja mama i czasem jej zabieram xD

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jaka dziwna konsystencja, ładnie wygląda :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zdziwiła konsystencja, ale przy użyciu jest ok :)

      Usuń
  5. Cieszę się, że prezencik się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam peelingu- wyglada jakby byl jak cukrowy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna paczuszka. A peelingu nei znam. Określiłabyś go jako ostry czy raczej delikatny?

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten peeling :D bosko pachnie i działanie też fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawił mnie ten peeling (zwłaszcza, że niewypał z Eveline wykańczam). Muszę popatrzeć za innymi wariantami z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenty :) Nie słyszałam o tej akcji :) Nie miałam nigdy tego peelingu :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy jest ten peeling. Zapraszamy do nas :))

    OdpowiedzUsuń
  12. nie widziałam jeszcze tego peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje wygranej ;)

    Zapraszam na nowy wpisik: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś peeling z tej serii, ale o zapachu oliwkowym - bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam innych peelingów joanny, ale tego niestety nie miałam ;/.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę się w końcu skusić na ten pilling bo już sporo się o nim naczytałam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super prezenty, będzie co testowac;***

    p.s. zapraszam do oceny mojego nowego makijażu:)) pozdrawiam serdecznie;**

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego peelingu nie znam, ale uwielbiam Joanna Naturia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam wszystkie trzy te peelingi :D
    Mega czad ;)
    Ale najbardziej bzowy mi do gustu przypadł ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam nigdy tego peelingu.
    Fajne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda jak miód :)
    gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja od jakiegoś czasu używam tylko pilingów zrobionych przez siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję za życzenia :*

    peeling super! zazdroszczę tylu fajnych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę wypróbować w takim razie:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. mialam peeling z joanny o zapachu bzu - lal wiecie jaki zapach, zostawial na ciele...

    OdpowiedzUsuń
  26. lubie rzeczy z VITAXU :D

    a-milordka.blogspot.com ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  27. jaka fajna paczka! zazdroszczę<3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. coś Ty dodała, ze się pojawia, ale się nie pojawia

    OdpowiedzUsuń
  29. mimo że miód uwielbiam, to nie kupie tego peelingu bo od zapachu miodu w kosmetykach mnie mdli ;D
    ale gdyby nie to to bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. na razie przezuciłam sie na peeling własnej roboty:D ale pewnie kiedys sie na niego skusze :D!

    OdpowiedzUsuń
  31. Intryguje mnie ta linia do ciała z Joanny. Muszę wypróbować. :D Ale smak mi się zrobił, kocham te batoniki i herbatki <3 Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cuda dostałaś w tej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy wydaje się peeling z Joanny.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.