sobota, 6 kwietnia 2013

Moje nowości czyli wygrana i tag

Hej :)
Udało wygrać mi się rozdanie na blogu Króliczka Doświadczalnego
Sami zobaczcie jakie wspaniałości:



W skład nagrody wchodzi:
Dermedic, maseczka Normativ matująca,
Verona, Oliwkowa maseczka błyskawiczna bankietowa do każdego typu skóry,
Verona, Oliwkowy peeling drobnoziarnisty,

- 3 mini ksometyki Bentley Organics o zapachu lawendy: żel, lotion i mydełko

-  Verona, parafinowy krem do rąk,

Kamill, żel pod prysznic dzika róża,
BeBeuty, płyn micelarny do demakijażu
NYC, eyeliner high definition w kolorze indygo,
Essence, lakier colour & go, kolor beż ze złotymi drobinkami
twister, spinka - wypełniacz do koka


Już zabrałam się za testy. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam, wszystkie bardzo mi się podobają.



Akcję zapoczątkowały: Jagódkowa i Daga
Ja zostałam otagowana przez Dago Dasię.

Pięć rzeczy, bez których nie wychodzisz z domu.

1. Telefon komórkowy


2. Pieniądze



3. Pomadka ochronna



4. Ubranie



5. Makijaż



A wy bez czego się nie ruszacie?
Do zabawy zapraszam jeśli macie ochotę wsiąść udział :):

1.  K. 
2.  kinga b. 
5.  Dagusia 
6.  KamiluŚkaa 
7.  Alicja R. 
8.  Aswertyna 
9.  frambuesa 
10.  Paula. 

Oraz wszystkich innych chętnych :D

48 komentarzy:

  1. dziekuje bardzo za nominacje, postaram sie odpowiedziec w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej! Świetne kosmetyki :)
    Dziękuję za nominację chętnie wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaa! Gratuluję Ci wygranej! Świetne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo za otagowanie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna nagroda, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo! Mam ten żel z Kamille i nie jest zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie te rzeczy wyglądają u Ciebie, cieszę się że sprawiły Ci radość:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje wygranej wspaniałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy jeszcze nie wygrałam w rozdaniu czy coś :P A ci gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej :) Dostałaś bardzo fajne rzeczy :))



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej! :D

    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje ;))
    Ja również obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Micel z Biedronki uwielbiam - najlepszy jaki używałam :)
    Miałam SE W380 kiedyś, ale ostatecznie skończył w dwóch częściach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam miceli ale czytałam o nich dużo dobrego. Mój SE jeszcze się trzyma :D

      Usuń
    2. Mój po miesiącu stracił zewnętrzny wyświetlacz, a po trzech latach został zrzucony z 2,5 metra :D

      Usuń
  14. gratuluje wygranej - świetne kosmetyki
    lubię saszetkowce Verony :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używałam jeszcze tych maseczek, zobaczymy może mi też się spodobają :)

      Usuń
  15. Poszczęściło Ci się :). Nie znam tych kosmetyków poza płynem micelarnym, który jest dość przyzwoity.

    OdpowiedzUsuń
  16. głównie bez telefonu i drobniaków na automat:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję ;D, bez telefonu rzeczywiście ciężko ruszyć się z domu ;D.

    OdpowiedzUsuń
  18. No noo GRATULACJĘ !! ; )
    Obserwuję. ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę nie mogę Cię zaobserwować ponieważ tam nie ma tego do kliknięcia... : /

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje wygranej ;)

    Zapraszam do mnie na bloga, na kolejny cover ;) : ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog :)
    zapraszam http://szczepuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję + zapraszam do obserwowania u mnie :)) Odzwiędze się :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten płyn z Biedronki jest rewelacyjny!
    Gratuluje wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje wygranej i dziękuje za tag-pojawi się w następnej notce!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny tag ; )

    Obserwujemy - napisz u mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje wygranej :)

    Tag bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. żel pod prysznic- nawet tą samą wersje zapachową i micelka miałam i byłam zadowolona z ich działania :))

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluje wygranej i życzę przyjemnych testów :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  29. super blog prosze zajżyj do mnie http://bubububuu123456789.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. great post !
    Maybe we follow each other !?
    Let me know :)
    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za otagowanie :) Odpowiem na niego niebawem ;)
    I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja tych kosmetyków nie znam ;) Powiedz mi czy próbowałaś juz robic koka z tym wypełnieniem ? Ja mam troche inne i jestem ciekawa jak wychdozi ;)
    DZIĘKUJE za tag :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Spinka - twister, ahh... przypomniały mi się dawne czasy. Jak byłam w szkole podstawowej/gimnazjum to miałam z siostrą dwie takie spinki. Wtedy to był hit reklamowany nawet w telewizji;) Dzisiaj w ogóle z tego nie korzystam mimo że mam długie włosy.

    A Twoje odpowiedzi na TAG są konkretne. Myślę, że nawet jedna odpowiedź byłaby właściwa, bo gdyby mieć wystarczającą ilość pieniędzy to w pozostałe zawsze można się zaopatrzyć ;p

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.