sobota, 29 września 2012

Roll on na przebarwienia


Avon, Clearskin Professional, Blemish Mark Treatment (Roll on redukujący ślady po trądziku z kwasem 2% salicylowym)


Kupiłam ten produkt od razu gdy wszedł do katalogu ponieważ na buzi zostały mi ślady po trądziki, których nie mogłam się pozbyć. 

Używam go na przebarwienia i po kilku użyciach ślady robią się coraz mniej widoczne i znikają. Nie ma żadnego zapachu. Nie uczula. Jest bardzo wydajny, stosuje go często a mam jeszcze ponad pół opakowania. Ma wygodne opakowanie, dzięki roll on można go łatwo nałożyć. Ma jeden minus: roll on czasami się zacina i płyn nie chce wylecieć. 







Od producenta:
Złuszcza naskórek i przyśpiesza odnowę komórkową, zmniejszając widoczność śladów po trądziku,a także pomaga zapobiegać powstawaniu nowych wyprysków.
Stosuj 2-3 razy w tygodniu na miejsca występowania przebarwień.


Cena 12 zł/ 50 ml

5 komentarzy:

  1. Ten jeden minusik mozna wybaczyc :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli działa , to ten minus jakoś się zmniejsza :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja skóra jest skłonna do podrażnień i przebarwień w kolorze czerwonym i różowym ale jeśli użyję wieczorem kremu matującego z Eucerina to rano nie ma po nich śladu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwię się, że faktycznie działa, ponieważ zawsze byłam sceptycznie nastawiona do kosmetyków katalogowych. Gdy będę miała większe problemy z trądzikiem z pewnością się na niego skuszę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do udziału z rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.