poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Kredka

Konturówka do oczu z podwójną końcówką, Color Trend, Avon.
 Ja posiadam czarną i niebieską. Kredka jest miękka, łatwo się nią maluje. Pozostawia na oku ładny, mocny kolor. Niebieską maluje kreskę na górnej powiece i wygląda to bardzo fajnie. Kredka nie jest dość wytrzymała, szybko schodzi z oka, czasami odbija się na powiece. Po wymalowaniu czarną lekko mgli mi oczy. Jest bardzo wygodna, dzięki 2 kolorom można zaoszczędzić miejsce w kosmetyczce. Jest bardzo wydajna, mam już ją bardzo długo, ma fajne kolorowe opakowanie. Dostępna jest w kilku kolorach.






7g/ 8 zł

6 komentarzy:

  1. jak mi się moja skończy kupię sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze znać opinię aby nie kupować skoro nie jest wytrzymała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam. Wolę takie wysuwane, bo ciężko mi się temperuje takie kredki.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię firmę Avon :)
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.