wtorek, 17 kwietnia 2012

Emulsja do mycia twarzy

Dziś o nawilżającej emulsji do twarzy Anew, Aqua Youth, Avon:
- wygodne opakowanie, choć źle się wyciska
- twarda, gęsta, kremowa konsystencja
- starcza na długo, wystarczy troszkę aby umyć twarz
- ładny, przyjemny zapach
- pieni się
- dobrze oczyszcza
- nie ściąga skóry twarzy
- nie podrażnia, nie uczula
- nie przesusza
- strasznie szczypie gdy dostanie się do oczu, więc trzeba uważać











Kremowa pieniąca się formula opracowana przy wykorzystaniu technologi H2O Power. Delikatnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia. Sprawia, ze skora wydaje się oczyszczona, gładka i nawilżona. 


Ja oceniam ją na +4/5. Moim zadaniem jest warta polecenia.

125 ml/ 12 zł


7 komentarzy:

  1. jesteś taka młodziutka a Anew używasz ? ja się zastanawiałam czy mleczkiem się zmywać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jako koslsutantka bede musiala sie kiedys skusic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii mam krem pod oczy i krem nawilżający. :) Ładnie pachną ale moja mama ich używa bo krem mam swój a nie mam problemów z podkrążonymi oczami ;) A co do żelu to też używam żelu z AVON-u ale w takim kremowo pomarańczowym opakowaniu (wypadła mi z głowy nazwa) kiedyś o nim napiszę na pewno bo go uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze okazji używać tego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie przepadam za pielęgnacyjnymi kosmetykami z Avonu.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.