sobota, 30 maja 2015

Kolejna dawka inspiracji

Hej :)
Dziś przygotowałam dla Was trochę inspiracji. Zapraszam do oglądania. 














I jak Wam się podobały? 


Jakiś czas temu wygrałam 2 rozdania.

Pierwsze na blogu http://jagodowa00.blogspot.com/ a w nim neonowe lakiery :)


 A następne na blogu http://klucz-do-duszy-kobiety.blogspot.com/
1.) Perfumowany balsam do ciała AVON Luck dla niej
2.) Szminka Luxe
3.) Tusz do rzęs Luxe
4.) Konturówka do oczu w odcieniu Black
5.) Rewitalizująca kremowa emulsja do twarzy z chińskim żeń- szeniem
6.) Rewitalizująca maseczka do twarzy z chińskim żeń- szeniem
7.) Błyszczyk do ust Eveline- ekstrakt arganowy
8.) Lakier do paznokci COLO RAMA
9.) Maseczka przeciw wągrom CLEARSKIN


15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne inspiracje :) Podobają mi się zwłaszcza te pazurkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się te jedzeniowe inspiracje, aż mi ślinka cieknie...no nic, idę gotować obiad! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych :) Inspiracje świetne! Propozycje na mani <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lody <3 Podoba mi się ta biała koroneczka :) I wygranych gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten niebieski makijaż wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosenno-letnio się zrobiło! :) mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne inspiracje! szczególnie te pazurkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te białe paznokcie wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranych i zapraszam na rozdanie :)
    http://gabissxv.blogspot.com/2015/06/rozdanie-0306-1707.html

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe <3

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje. Spódniczka na zdj nr 1 jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Białe paznokcie!! <3
    U mnie problem jest jednak taki, że u innych bardzo podoba mi się ten kolor na paznokciach, ale na moich wygląda po prostu głupio :( nie wiem czemu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  14. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.