niedziela, 17 lutego 2013

Maseczka + paznokcie + nowy wygląd

Maseczkę tą dostałam w ramach współpracy.

Wygładzający enzymatyczny peeling do twarzy 3 w 1 bioHyaluron 4D KWAS HIALURONOWY + enzym z papai Eveline


• usuwa martwe komórki naskórka
• redukuje przebarwienia i zmarszczki
• nawilża i wygładza
Peeling enzymatyczny polecany jest dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery wrażliwej, naczynkowej i bardzo suchej. Innowacyjna formuła wyjątkowo skutecznie złuszcza martwe komórki naskórka, eliminuje szorstkość i pobudza mikrocyrkulacje. Wygładza, zmiękcza i odświeża. Łagodzi podrażnienia i pobudza regeneracje naskórka, pozostawiając skórę elastyczna i wygładzona. Wyrównuje koloryt cery. Zmniejsza ilość, szerokość i głębokość zmarszczek, nadając skórze młody wygląd. Peeling idealnie przygotowuje skórę do przyjęcia substancji odżywczych zawartych w kremach. Doskonale się wchłania, pozostawia cerę delikatną, idealnie gładką i miękką w dotyku. 

Akurat ja mam wrażliwą skórę, więc sprawdza się idealnie. Cera po użyciu jet gładka i miękka w dotyku. Osobiście bardzo lubię stosować peelingi enzymatyczne więc ten przypadł mi do gustu. Próbka ta wystarczyła mi na 3 razy. Konsystencja jest dość gęsta, jak krem, ale łatwo się rozprowadza. Zauważyłam lekkie wyrównanie kolorytu. Nie wystąpiło żadne podrażnienie. Ma  bardzo przyjemny zapach, taki owocowo- kwiatowy. Kosztuje ok 3 zł za 7 ml. To co oferuje producent sprawdza się w 100%.     




Działanie składników:
ENZYM PROTEOLITYCZNY Z PAPAI – usuwa martwe komórki naskórka, niweluje zmarszczki i niedoskonałości cery. 
Ze względu na zawartość przeciwutleniaczy opóźnia procesy starzenia się skóry.
bioKWAS HIALURONOWY – intensywnie nawilża i wygładza skórę, wspomaga proces powstawania nowych komórek. Wypełnia zmarszczki od wewnątrz.
WYCIĄG Z HAMAMELISU – poprawia mikrocyrkulację, wycisza zaczerwienienia, uszczelnia naczynia krwionośne.
WYCIĄG Z ALOESU – bogaty w aminokwasy, witaminy, mikroelementy, wykazuje działanie silnie nawilżające, biostymulujące i oczyszczające.
NATURALNA BETAINA  – zwiększa elastyczność skóry poprzez stabilizację nawilżenia. Działa łagodząco.
OLEJEK MIGDAŁOWY – wyraźnie wygładza i odmładza cerę.



 I jeszcze zdjęcia z moim ulubionym lakierem. Czyli topperem od Essence i Romance, Avon. Jak Wam się podoba to połączenie? Bardzo lubię ten topper, chociaż bardzo ciężko się go zmywa.













Zmieniłam całkowicie wygląd bloga. Jak wam się podoba? :D

34 komentarze:

  1. Paznokcie wygladaja slicznie :) ja tez mam skore wrazliwa ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy jest ten nowy wygląd bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. super masz ten nowy wyglad bloga, ja tez zmienilam dzisiaj ale nie za bardzo mi to poszlo poniewaz na gragice sie nie znam:D
    PS. chcę Cie poinformowac ze zmienilam adres z ,,zapiski weroniki" na ,,ponad--chmurami"

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię peelingi enzymatyczne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten topper z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja bym chciała mieć takie paznokcie... Ja jak tylko próbuję moje zapuścić, od razu mi się łamią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd bloga jest fajny, ale komentarze się ciężko czyta...

      Usuń
  7. Ten lakier z essence jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie peelingi :)
    A lakier jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, że nikt nie lubi spamu, ale jeśli jest on pożyteczny? Chcę zaprosić Cię do wzięcia u działu w konkursie na moim blogu, sprawdź to i wygraj! http://natolatekswiat.blogspot.com/2013/02/rozdanie-z-wholesale-orderscom-kazdy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladny wyglad i swietne pazurki..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy ten peeling:) A pazurki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier świetny!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nigdy nie używałam enzymatycznego peelingu, lubię mocne zdzieraki :)
    a topper z Essence też mam, fajny jest

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozdanie kosmetyczne u mnie :) Zapraszam!
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Topper jest świetny! Szkoda tylko, że nie mogę go już nigdzie dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Eveline, dobrze, że maseczką też im się udała :)

    Nie wiem czy tak powinno być czy to moja przeglądarka, ale strasznie rozmazują Ci się komentarze, ciężko je odczytać :(

    OdpowiedzUsuń
  17. slyszalam ze ta seria z eveline jest dobra, a topperr z essence sama bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie konkurs, a do wygrania śliczny zegarek - http://anusiowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam okazję używać tego lakieru i byłam bardzo zadowolona. Gdy wyczerpałam zapasy postanowiłam spróbować brokatu z GOLDEN ROSE , z którego również jestem bardzo zadowolona.
    A kilka ciekawych opinii o lakierach możesz znaleźć również u mnie - mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoim doświadczeniem. Nie pozostaje mi zatem nic innego jak zaprosić Cię na wizytę do mojego świata: http://myheartismysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.