niedziela, 8 lipca 2012

Spray po opalaniu

Jest gorąco, więc dzisiaj przedstawię wam chłodzący spray po opalaniu z witaminą C i aloesem firmy Avon.
Jest doskonały jeśli ktoś chce schłodzić ciało po opalaniu. Daje uczucie chłodzenia, choć efekt ten jest nietrwały. Ma fajne opakowanie z dozownikiem, przez co łatwo się go rozpyla. Szybko się wchłania, i nie pozostawia na ciele tłustej warstwy.  Ma bardzo ładny zapach i jest bardzo wydajny.  Spray jest przeźroczysty, jak woda.

Opis: Formuła z Aloesem i witaminą C pomaga nawilżyć i skoić skórę  przed eksonacją na słońcu.
Jak używać : Spryskać obficie ciało, następnie wsmarować







Od producenta:
Lekki, łatwy do nakładania spray z witamina C chłodzi i nawilża skórę.
Ukojenie opalonej skóry. Po kąpieli słonecznej należy posmarować ciało specjalnym produktem, który ukoi i zregeneruje skórę. Produkty po opalaniu Avon Sun + :
-zawierają wyciąg z aloesu, panthenol i witaminę E
-chłodzą, koją i nawilżają skórę po ekspozycji na słońce.



Polecam wam go na opaloną skórę, dla utrwalenia opalenizny.


150 ml/ 15 zł
_________________________________________________________


Ostatnio zaczęły mi wypadać włosy, macie jakieś sprawdzone produkty, bo nie chcę kupować nic w ciemno :)
Może jakiś szampon, odżywka, tabletki?

7 komentarzy:

  1. mam go , fajny jest :)

    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam i dla mnie bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go, był niezły, ale nic nadzwyczajnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wypadające włosy polecam tabletki oeparol albo wcierkę Jantar ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla włosów najlepsze są produkty zawierające skrzyp polny (w tabletkach). Ale by zauważyć jakieś efekty najczęściej trzeba czekać około 3 miesiące.
    Może poszukaj przyczyn wypadania włosów? Zła dieta. Środki antykoncepcyjne lub większy stres?

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Odwdzięczę się tym samym.